PreControl

Základní poslání cloudové on-line aplikace PreControl vidíme ve snaze ušetřit čas a chyby při správě a plánování preventivních prohlídek a různých druhů kontrol (prověrky BOZP, kontroly PO, dohledy PLS, atd.) pro všechny personalisty, bezpečnostní techniky, poskytovatelé pracovnělékařských služeb, majitelé firem apod. 

  • hlídání lhůt preventivních prohlídek jednotlivých zaměstnanců
  • hlídání a správa lhůt různých druhů kontrol (zákonné prověrky, kontroly PO, dohledy PLS a jiné) s odkazem na protokol ze šetření
  • reporty splněných a promeškaných lhůt
  • reporty splněných a promeškaných periodicky naplánovaných kontrol
  • automaticky předvyplněná žádanka na preventivní prohlídku
  • on-line objednávkový systém (propojeno s ordinací) – objednávání z jakéhokoli počítače připojeného na internet
  • víceuživatelské přístupy (personalista, mistr, jiný vedoucí zaměstnanec)
  • info o stavech prováděných prohlídek (objednán, v řešení, přezkum, uzavřená,  ….možno doplnit další stavy) vč. poznámek
  • generování kompletních dokumentů vč. průvodce k preventivní prohlídce na konkrétního zaměstnance vč. zaslání e-mailem na daného zaměstnance nebo určeného jiného pracovníka (nadřízený, personalista) – stačí pouze vytisknout, přečíst pokyny a odebrat se k lékaři na prohlídku (možnost také SMS notifikace o blížícím se termínu)
  • SMS a e-mailová notifikace (upozornění na e-mail zaměstnance nebo SMS o naplánované prohlídce)
  • výměna dat přes rozhraní XML
  • zabezpečená komunikace (šifrování https – certifikát THAWTE, uživatelské jméno a heslo)

Díky tomuto softwarovému nástroji již nemusíte složitě vyplňovat režim práce, délku směny, zařazení do kategorií, rizika ohrožení zdraví apod. Při načtení zaměstnance systém automaticky tyto údaje vyplní za Vás – dle pracovní pozice zaměstnance. Následně je možné provést individuální editaci pro režim práce, délku směny a rizika ohrožení zdraví. Výstupem je poté profesionální formulář posudku vč. příslušných předvyplněných dokumentů (prohlášení o zdravotní způsobilosti pro profesionální řidiče a řidiče referenty, dotazník o zdravotním stavu, karta lékaře se seznamem požadovaných vyšetření).

Napište si o nabídku a zkušební verzi ještě dnes: info@preventado.cz

Ukázková videa

Pro lepší orientaci jsme pro Vás připravili 2 krátké video ukázky. 

První video ukázka prezentuje vystavení prohlídky nového zaměstnance. Samotný proces vystavení prohlídky po otevření daného posudku trvá pouhých 16 vteřin. Pak už záleží jen na rychlosti Vaší tiskárny. Samozřejmě zavedení zaměstnance do systému je taktéž poměrně rychlé a v případě propojení s personálním systémem pomocí XML je to otázka sekundy, než se zaměstnanec objeví i v systému PreControl.

Prezentační video:
https://www.youtube.com/watch?v=a7eL9jK1TQU

Druhá ukázka ilustruje případ, kdy byl automaticky systémem vygenerován záznam preventivní prohlídky u stávajícího zaměstnance. V tomto případě nám PreControl už záznam automaticky vytvořil (např. po 2 letech – riziko hluk). Vystavení dokumentu je tak otázkou kliknutí na tlačítko: připravit dokumenty. Samozřejmostí jsou také hromadné operace – např. možnost vystavení prohlídky pro 10 zaměstnanců naráz apod. Z videa je zřejmé, že v případě stávajícího zaměstnance je otázka přípravy dokumentů cca 16 sekund, pak již opět záleží jen na rychlosti Vaší tiskárny. Video dále prezentuje možnost objednání na preventivní prohlídku k danému lékaři a do dané ordinace. Ilustrativně tam je navedena jen 1 ordinace, 1 lékař.

Prezentační video:
https://www.youtube.com/watch?v=OcquiRtSQEs

Podotýkáme, že veškerá data jsou samozřejmě pouze ilustrativní.

Vygenerované dokumenty je možné zasílat na e-mail daného zaměstnance nebo úplně jiný (uživatelem navolený). Další samozřejmostí jsou pravidelné reporty, SMS notifikace před prohlídkou, e-mailové notifikace před prohlídkou se zaslanými dokumenty v příloze, zapsání jednotlivých stavů prohlídky (tzv. stavy v řešení s konkretizací daných řešení atd.).

Systém PreControl má rovněž nastavenou umělou inteligenci k přiřazování jednotlivých náplní prohlídek. Stačí nastavit u dané práce kategorizaci a systém automaticky k danému zaměstnanci, který vykonává danou práci, přiřadí potřebné náplně prohlídek – např. náplň pro faktory hluk, vibrace, specifikace chemické látky, prachu apod. - vše dle konkrétní legislativy, která je do systému implementována.

Aktuality

23.1.2018

Fyzioterapeut

19.1.2018

Všeobecná zdravotní sestra - Uničov

Do našeho týmu hledáme zdravotní sestru do ordinace pracovnělékařských služeb v Mohelnici.

24.8.2017

Lékař (Mohelnice, Uničov) - zástupy

Do našeho týmu hledáme lékaře s atestací ve všeobecném praktickém lékařství, popř. pracovním lékařství.

archiv